Witam!
Mam problem z moim M3.
Chodzi mianowicie o to, ze wszytskie sondy stoją jako błędy cały czas podczas diagnostyki. Dodatkowo wyrzuca błąd nr 129 "Cat Protection - low fuel" sondy wymieniałem pare razy i nic. Dalej na kompie wszytskie stoją.
Objawy wyglądają tak, że przy przyspieszaniu, najczęściej 1 i 2 bieg można kręcić do odcinki przy wbiciu na 3 i przeciągnięciu go wrzuca auto w tryb serwisowy lub z wyższych biegów już wtedy na niższych obrotach sie to dzieje.
Przy pełnym gazie auto zachowuje się jakby strzelić w pedał hamulca podczas wchodzenia w tryb serwisowy... Później już nie chce jechać NIC...
Czujniki poziomu paliwa-OK, nowa pompa paliwa, nowy filtr.
Macie może jakieś pomysły o co może chodzić?
Pozdrawiam!
Dziwny problem z M3. Tryb serwisowy powyżej 4/5/6k obr/min
Re: Dziwny problem z M3. Tryb serwisowy powyżej 4/5/6k obr/m
I jak udało się uporać z problem?
Re: Dziwny problem z M3. Tryb serwisowy powyżej 4/5/6k obr/m
Hej.
Problem był z bezpiecznikiem sondy lambda
Tym przy ECU. Mechanik przy zmianie sond naderwał przewody i zrobiło się zwarcie. Po założeniu nowych sond problem dalej wystepował. Dopiero po wymianie bezpiecznika wszytsko wróciło do normy.
Nikt w PL chyba tego problemu nie miał, dopiero po przeszukaniu for z USA udało sie zlokalizować problem:)
A masz podobne objawy?
Pozdrawiam
Problem był z bezpiecznikiem sondy lambda

Nikt w PL chyba tego problemu nie miał, dopiero po przeszukaniu for z USA udało sie zlokalizować problem:)
A masz podobne objawy?
Pozdrawiam
Re: Dziwny problem z M3. Tryb serwisowy powyżej 4/5/6k obr/m
Mój samochód ogólnie zimą nie jeździ , ale uznałem, że korzystając z dobrej pogody w weekend troszkę polatam, drugiego dnia zapalił się check i samochód zaczął mieć podobne objawy. Niestety nie podłączyłem jeszcze pod kompa i nie wiem jaki jest błąd, podłącze pewnie dopiero na wiosnę jak będzie sucho i będzie można się doturlać do serwisu.
Re: Dziwny problem z M3. Tryb serwisowy powyżej 4/5/6k obr/m
Problem rozwiązany. Problemem był przepalający się bezpiecznik od sond, a zwarcie powodował uszkodzony przewód sondy. Czyli to samo co u Michała_W. Dodam jeszcze że przewód uszkodził się ze względu na zbyt dużym ruchem wydechu, który powodowały wyrobione gumy zawiesia w części środkowej wydechu.